23087 wzorkowiczek dodało 19211 zdjęć do galerii!

Gra na Wzorkach!

Dodano: 2010-07-30 11:02:30, Odsłon: 937  

Stworzyliśmy Grę, emot która pozwala Wam masowo oglądać i oceniać fotki! Możecie codziennie ocenić 20 prac, a jeżeli chcecie ocenić więcej, wystarczy tylko skomentować (+10 głosów) i dodać opis (+20 głosów). Oczywiście każdy głos to dla Was dodatkowy 1 punkt do Rangi, a komentarz to 2 punkty. Widzimy że najwytrwalsze z Was siedzą w Grze godzinami. emot Użytkownicy niezalogowani otrzymali ograniczenie możliwości obejrzenia tylko 10 Waszych prac, pozostałe są poprzedzone reklamami zachęcającymi do rejestracji - w ten sposób będzie nas coraz więcej! Miłej zabawy na Wzorkach życzy administracja portalu. emot

Dołączyła: 2008-04-25 12:36:13

Stylistki Paznokci

informacja

W salonie w którym podnajmuje miejsce uczą się praktykantki, które potrzebują modeli... ZAPRASZAM WS...

drobne pytanko

czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego nie ma wszystkich komentarzy do moich fotek ...

Oceńcie same

Hejka emot  Jestem bardzo ciekawa kto waszym zdaniem , PODKREŚ...

;-(((

chora... to nie fer bo nie moge sie cieszyc...

http://lovely-nails.bloog.pl/

http://lovely-nails.bloog.pl/  ...

Rozdanie 01

 http://magdalenajasio...

Dzisiaj...

...zrzuciłam moje pazurki i mam naturalne, ale jutro mam zamiar zrobić coś fajnego. Bardzo chciał...

Nefra

 A i co do tego wkładania do parafiniarki... to tak myślę ,że przecież np nóżki dezynfekujem...

Szkola

Dzisiaj idę do szkoły zobaczyć wyniki moich panienek....wiosna już poprzewracała w główkach i zob...

witam:)

hej jestem tu mnowa.. wiec nie wiem o co tu chodzi.... jestem samołukiem...

  • marianna 2010-07-30 12:14:47

    Ja się już wciągnęłam emot

  • iza_1975 2010-08-26 23:29:19

    oj nie tylko ty ja jak mam chwilkę tez przeglądamemot Fajny pomysłemot

  • anulla 2010-09-30 16:54:50

    ja jeż chyba popadnę w ten przyjemny "nałóg"emot

  • Souki2020 2011-07-28 17:53:37

    ja w to gram odkąd tutaj się zapisałam

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage