Urodziny obchodzi 2 wzorkowiczki!
29360 wzorkowiczek dodało 19258 zdjęć do galerii!

Pierwszy Konkurs - Wasze Pomysły?

Dodano: 2010-09-22 20:15:10, Odsłon: 1100  

Przygotowaliśmy już obsługę pierwszego konkursu na Wzorkach (+ system nagród)i potrzebujemy jeszcze ok. 1-2 tygodni na pracę nad grafiką i nową stroną konkursową. Miło nam poinformować że mamy już sponsorów nagród rzeczowych. emot

Czekamy na Twoje pomysły odnośnie tematu pierwszego konkursu! Wpisz swoje propozycje w odpowiedzi na nasz wpis na blogu. :)

Dołączyła: 2008-04-25 12:36:13

Stylistki Paznokci

wzorki

Zapraszam do oglądania....

Cześć

Od bardzo dawna marzy mi się by nauczyć się zdobić paznokcie.... Niestety nie miałam na to czasu.......

no to...

no to koniec lata.. jak ja nie znosze jesieni... o zimie nie wspomne... i znowu trzeba czekac tak...

hmmm

a ceny jakie mniej wiecej....emot no i co wazne cena maszynki.... r...

Mój Blog

Zapraszam serdecznie :) https://reneenails.blogspot.com/...

Witajcie dziewuszki :)

szukam porady doswiadczonej pazurowiczki na temat paznokci zelowych jak robic itd itp :)...

gdzie są konkursy ;)

Nie wiecie może gdzie się podziały konkursy ? zawsze coś się dzialo  .A teraz nic ...

dziewczyny pomozcie mi!

wszystko idzie mi coraz lepiej ,jednak nie potrafie malować farbkami akrylowymi ,nie trzymaja sie...

http://dorotawultanska.blogspot.com/

http://dorotawultanska.blogspot.com/...

nic poważnego

małe wirusiątko mnie złapało ale juz wszystko okemot......

  • karcios 2010-09-23 14:28:43

    moze jakiś temat związany ze światem podwodnym, nurkwoaniem? emot

  • patrycha91 2010-09-24 11:11:13

    W zwiąsku że jest jesień może tematyka jeśienna?! Np. Barwy jesieni ! ? Już mam wizje pazurkową :)

  • wzorki 2010-09-24 13:52:01

    Zdradzę niespodziankę że z jesienią jesteś blisko emot. Ponieważ w przyszłości będzie zawsze kilka konkursów równolegle, potrzebujemy duuuużo Waszych pomysłów! emot

  • karcios 2010-09-24 15:31:11

    co do mojej wizji ciag dalszy np mogłoby się nazywać "Głębia Oceanu" albo "spacer po rafie" emot

  • patrycha91 2010-09-26 00:16:03

    Karcios - Twój temat jest dobry jednak myślę że jesień była by lepsza na tą porę roku jednak jak znajdzie się sponsor można zrobić DWA tematy zdobień wtedy będzie ciekawiej można wykazać się w różnych tematykach i różnorodnośći zdobień :)

  • Nefra 2010-09-26 12:19:33

     Hmmm ....a może kwiatowe inspiracje,mogą być jesienne ,albo jakieś czaderskie np. diabelskie pomysły hihihihi .... emot

  • patrycha91 2010-09-26 12:29:38

    a może OGIEŃ i WODA ? :)

  • wzorki 2010-09-26 14:45:29

    Zdradzę Wam tajemnicę że dążymy żeby było kilka konkursów równolegle i raczej staramy się - przynajmniej na początku - zapewnić mniej cenne nagrody emot dla większej ilości osób (np. po parę symbolicznych lakierów czy żeli które wykorzystacie przy kolejnych konkursach, ale nie dla pierwszych 3 ale dla 20 osób), a raz na jakiś czas zrobimy mistrzostwa z dużo wyższymi wymaganiami i konkursami z wyższymi nagrodami (tak, żebyśmy nie musieli realizować ponad 100 wysyłek miesięcznie).

    Dziękujemy za pomysły i prosimy o więcej! emot

  • karcios 2010-09-27 16:13:23

    moze " kolory jesiennych lisci" i " złota polska jesien"

  • anulla 2010-09-30 17:00:53

    a może zrobic podział na różne kategorie np.french tradycyjny, skośny,czy brokatowy ręczne zdobienie linerami, czy inne jakieś emot

  • patrycha91 2010-09-30 21:57:29

    French nie najlepiej coś fantazyjnego .. Coś innego od codzienności :)

  • asiek 2010-10-01 10:26:52

    ale super ....wreszcie cos zaczyna sie dziac na wzorkach.

    Ale przeciez nie musza byc zaraz nagrody rzeczowe ,to moga byc jakies fajne dyplomy lub publikacje na stronie glownej wzorkow lub cos w tym stylu.To naprawde ogromna frajda uczestniczyc w konkursach .Mozemy sprawdzic swoje mozliwosci .

    A moze jakis zimowy konursik..."lodowe paznokcie" albo cos w tym stylu?!

  • asiek 2010-10-01 10:28:17

    a dlaczego mam taka dziwna date w kometarzu...jeszu 2009 kiedy to bylo...?
  • Laetita 2010-10-10 16:54:17

    może coś związanego z HALLOWEEN

    lub też z andrzejkami emot

  • Nefra 2010-10-11 11:11:32

     Hej,wiecie co... oglądając fotki wpadł mi taki pomysł.... może dodać  pierwsze zdjęcia naszych pierwszych  pazurków i identyczne wykonać teraz dla porównania  umiejętności :) Co Wy na to ?

  • alutka1983 2010-10-20 17:30:09

    a moze by tak jakis pejzażyk
© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage